A Regus közel negyedévszázada van jelen Magyarországon. Ez a tény egyfelől azt mutatja, hogy hazánkban nagy az igény a rugalmasabb munkahelyi megoldásokra és a praktikusabb irodakoncepciókra, de azt is jelzi, hogy a bérlők évek, évtizedek óta keresik azt a fajta szolgáltatást, amit a cég nyújt.
Nem csak a Regus múltja, de a jelene is bizakodásra adhat okot.
„Cégünk 2018-as éve is kiváló volt, büszkén jelenthetem ki, hogy rengeteg új szerződést kötöttünk, külön öröm számunkra, hogy minőségi partnerekkel bővült az ügyfélkörünk. – mesélte a Regus regionális vezetője, Ispánki Nikolett.
A cég mellett maga az ingatlanpiac is csúcson pörgött, a regionális vezető szerint idén sem lesz változás, de akár az elkövetkezendő 2-3 esztendőben is kitarthat lendület. A cég ezt új egységek megnyitásával is elősegíti.
„Talán a legfontosabb fejlemény a négy új irodaház megnyitása. Szeptemberben kerül átadásra a Spaces Whitehouse a Váci úton, illetve a Spaces Corvin, természetesen a Corvin-negyedben. Decemberre tervezük a BudapestOne centre megnyitását, ami az M7-es bejáratánál kap majd helyet, valamint 2020 decemberétől fogadja bérlőit a Spaces Szervita, amely Budapest egyik legforgalmasabb és legfontosabb környékén, az ötödik kerületi Szervita téren nyílik meg. Emellett folyamatosan gondolkozunk vidéki helyszínekben és a franchise-rendszerünket is igyekszünk bővíteni.” – fejtette ki Ispánki Nikolett.
Mivel az irodák 95 százaléka Budapesten van, ezért kijelenthető, hogy a főváros központi szerepet tölt be a magyarországi portfólióban. Ispánki szerint a magyar Regus sikerességben megelőzi a román vagy bolgár portfóliót, ezért a közép-európai régióban is kiemelkedő jelentőségűnek számít.
A siker záloga a kereslet és kínálat egymásra találása: bérlők számára kiemelten fontos a rugalmasság, valamint az, hogy közösségben dolgozhassanak. Így kevesebb energiát kell fektetniük a közeg kialakításába, illetve a szolgáltatások elérésébe, beszerzésébe; a Regus ezt mind megoldja helyettük.
„A bérlőink értékelik, hogy nem kell drága hotelszobát kivenniük, hogy dolgozni tudjanak valahol, ott, ahol még a munkavégzéshez szükséges szolgáltatásokat is megkapják. Egyéb irodákkal ellentétben nem kell több éves bérleti szerződésekkel lekötniük magukat. Az ügyfeleink visszajelzése fontos jele annak, hogy jól végezzük a munkánkat.” - mondta el a Regus regionális vezetője.
A közösségi vagy privát irodák jelenleg virágkorukat élik, az ügyfelek folyamatosan keresik azokat a megoldásokat, amelyek a „kötelező” munkát a szabadság érzetével oldják fel. A Regusnál az ügyfél dönti el, mikor és mennyit használja az irodát, vonzó a kényelmes online ügyintézés, de az is, hogy a cég a takarítástól kezdve az informatikai szolgáltatásokon át az ügyfélszolgálatig számtalan terhet levesz a vállukról. Az, hogy a cég világszerte 3000 helyen van jelen, és még Magyarországon is folyamatosan új egységek nyitásában gondolkozik, akár évekre előre is tökéletesen jelzi, hogy irodaszolgáltatásban tényleg sikerült megéreznie a világtrendeket és ami még ennél is fontosabb, meg is tud felelni azoknak.